lørdag den 11. juni 2016

Aldrig for gammel til at blive holdt fødselsdag for

Tobias blev 21 år i torsdags. Som tiden da flyver afsted. For en måneds tid siden spurgte han om ikke han måtte have lov til at holde sin fødselsdag herhjemme. Og når han nu følte, at han hellere måtte spørge, så var det nok, fordi han også gerne ville invitere sin svigerfamilie.

Min "lille" dreng
Det er vel ikke nødvendigt at spørge om mor, om man må holde fødselsdag hjemme. Men det kunne måske godt tænkes, at han meget gerne ville have, at jeg også var hjemme på dagen. Men naturligvis må man da holde sin fødselsdag hos mor. Jeg nyder jo altid hans (og kæresten Simones) selskab, men det er ikke så tit, at de begge er samlet her på adressen, og det kan falde i hak med at Tobias har fri-weekend, og jeg ikke er til stævne eller weekend-tamtam.

Vejrmeldingen lød på 16-19 grader og i det hele taget ikke prangende vejr i forhold til de vilde varmegrader, som der har været den sidste halvanden uges tid. Vejret var dog bedre end vejrudsigten, så vi fik os en rigtig skøn dag i haven.

Lykken er en morfar der vil hoppe i trampolin

Frokost på forsiden af huset
Vi kunne sidde i haven både til frokost, kaffe og aftensmad. Det var bare et spørgsmål om at rykke rundt om huset alt efter, hvor solen stod på himlen.

Sen eftermiddag på vestsiden af huset
Efter en gang oprydning, nød jeg solnedgangen, mens jeg trænede lidt med hundene.

Solnedgang fra haven

Mest af alt fordi MicMic ikke har løbet agility siden sidste stævne for to uger siden, og det er svært for hende bare at løbe på rutinen på f.eks felterne, så jeg tænkte, at det nok var en fin plan lige at løbe nogle gange over dem, inden morgendagens konkurrence i Herning. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar