lørdag den 15. august 2009

Endnu en fødselsdag

Tiden går, og jeg er nu blevet et år ældre. Det var så den tredje fødselsdag i familien på under 2 uger. I onsdags var det 37 år siden, jeg kom til verden. Når man er voksen er en fødselsdag ikke sådan noget særligt, som man gider at gøre et stort nummer ud af.....

Morgenbordet

Dog var det nu lidt hyggeligt, at mine forældre tog herned tirsdag aften og blev til onsdag morgen, hvorefter de skulle videre. Vi fik da nydt morgenmaden sammen, inden de kørte.


Ude og Hjemme medbragte denne buket i anledningen af min fødselsdag.


Det ene hold gæster afløste nu bare det andet. En fotograf og en journalist fra Ude og Hjemme kom nemlig kl 11. Journalisten havde for en uges tid siden skrevet til mig, og spurgt om jeg ville medvirke i en artikel. Hun havde fundet frem til mig via en facebookgruppe til fordel for Afd. H2 på OUH. Hun var så havnet inde på denne blog og læst lidt med her. Baggrunden for artiklen var, at hun gerne ville skrive en solstrålehistorie med udgangspunkt i Silas´ sygdomsforløb. Jeg tænkte over det i et par dage, før jeg ringede tilbage til hende, og svarede, at jeg gerne ville medvirke. Hvis artiklen kan være med til at holde modet oppe hos familier, der står i en lignende situation eller gavne dem på anden vis, så er det jo positivt.

Dagens smil!

2 kommentarer:

  1. Et forsinket tillykke med fødselsdagen. Dejligt at se, at Silas har bevaret humøret - skønt smil :-)

    SvarSlet
  2. SKønne billeder du har taget og Silas er som altid en charmetrold. Har du fået artiklen til gennemlæsning igen efter dine rettelser?

    SvarSlet