tirsdag den 15. februar 2011

Valentines...

Så er det overstået!!! Radioen bugnede af Valentines-reklamer for spisesteder, blomster og forkælelser. Var da ved at gå helt op i liminingen, da P3 med en lytterafstemning kårede dette nummer til "King of Valentine":



Ja, for dælen da, sikke en Valentinesgave at få af sin kæreste - at han/hun slår op. (link til teksten)

Nå men jeg "slap" da både for blomster og chokolade - og ikke mindst et brud fra Henrik. Men er det i virkeligheden ikke også lidt kunstigt, at man skal sætte dato på for at vise sin kærlighed? Det vil selvfølgelig være fedt nok, men jeg vil nu sætte mere pris på spontaniteten end en udenlandsk tradition, der foreskriver, at blomterbutikker, chokoladeforretninger m.fl. skal have lidt ekstra omsætningskroner i den ellers nok så slukne kasse her i dette triste vintervejr.

Jeg faldt over dette blogindlæg fra en af mine yndlingsbloggere. Jeg morede mig (hvilket jeg meget ofte gør, når jeg læser hendes blog) og måtte bare give hende så meget ret i det, som hun skriver.

1 kommentar:

  1. Sådanne helligdage er heller ikke lige noget vi fejrer her i huset. Men Frank sendte en sms da han tog på arbejde: jeg har lige opdaget at det er valentinesdag i dag, så jeg må hellere ringe i aften (han er på arbejde i københavn for tiden)... så meget betyder det for os - hihi :)

    SvarSlet