lørdag den 18. juni 2011

En dejlig afslappende lørdag....

Vågnede kl 07.30 og lå og gassede i sengen til ved 8-tiden. Så var det op og igang med div. morgenrutiner. Klokken 10 var vi klar til at køre ind til byen, hvor vi havde aftalt at spise brunch, for det er bare så sjældent, at vi gør det. Når vi nu var inde i storbyen, så var der også lige et par andre ærinder.


Klokken 12.30 var vi hjemme igen, og så pakkede jeg lidt materialer til at lave kort af og kørte de ca. 15 km til Årøsund for at tage den lille færge til Årø, hvor jeg mødtes med en håndfuld scrappiger, der var taget på scrapweekend i et sommerhus på øen. Jeg fik lige lov at aflægge denne "loge" et eftermiddagsbesøg, hvor jeg fik lavet lidt kort, gået tur og hygget mig.

En lille hyggesludder på stranden

Retur med færgen kl 18.15 og så hjem og lave roastbeef med avocado-kartoffelsalat (det var bare en lækker kartoffelsalat - mums). Efter maden var det badetid for Silas, som bare var i superhumør og efter badet speedede rundt og "fjolledansede" til tonerne fra Dûne, mens han hvinede af fryd. Klokken 21.30 besluttede jeg, at det var sengetid for ham. Ikke fordi han var træt - bare fordi klokken var mange for en purk på knap 3 år. Jeg tror ikke, at han var enig, for kl 23 sov han stadig ikke.

Efter fjolledansen var jeg vist også varmet lidt op og skiftede til løbetøj og løb min lille tur på 2,4 km (ikke så langt, men bedre en 2,4 timer i sofaen). Ninja var med, så da vi kom tilbage var vi vel begge varme, så hvorfor ikke fortsætte med lidt agility i haven...??

Så blev kl 22.30 og resten af dagen står vist bare rundtur i blogland, facebook og så et varmt bad, før dynen kalder. Jeg synes, det har været en perfekt dag - og for mig ret afslappende. Ved godt, at der sidder et par stykker, som måske ikke helt kan få øje på det........

1 kommentar:

  1. Afslappende???? Er du da vimmer quinde! haha.
    Dét vil jeg nok ikke kalde den, men den lyder hyggelig :)

    SvarSlet