fredag den 21. august 2015

Min egen private course designer

Da jeg købte min komplette bane her efter Jutlandia Cup, så kiggede jeg lidt på mine nummerskilte og tænkte, hvad jeg mon egentlig skulle bruge dem til.

Det har jeg så siden fundet ud af. For en eftermiddag kom Silas ind til mig og sagde, at han havde lavet en bane til mig og trak mig derefter med ud i haven.

I haven stod en bane, som jeg havde trænet lidt på dagen forinden. Den havde han så nummereret. Det kom der denne bane ud af.

Silas´ bane
Banen rummede sjovt nok nogle elementer, som jeg havde bestemt mig for at træne lidt på. Man skulle jo næsten tro at knægten var synsk. Det er især kombinationen 5-9, hvor jeg især gerne ville træne skiftet bagved slalom.

Generelt var der mange udfordringer i banen, og Silas filmede nogle af mine løb, hvor jeg løser den på lidt forskellige måder.




Hvis du mangler lidt ny inspiration, så byg banen og leg med den. Der kan dog forekomme lange afstande, men det er nok også ret sundt at øve det en gang imellem.

Silas har siden designet et par andre baner ud fra samme opstilling, så der er masser af muligheder. Det er ikke fordi Silas selv kan bygge baner, men han nyder virkelig at gå og sysle lidt med at kigge ud i hvilken rækkefølge forhindringerne kan tages.

Silas er igang med at udtænke en ny bane til mig

Der er i hvert fald ingen tvivl om, at hans baner er langt mere udfordrende end det, som jeg selv sætter op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar