mandag den 26. april 2010

Ugens billede - Uge 16

Ugens billede er et rigtigt stemningsbillede fra Norsminde Strand. Henrik og jeg var på et kort kroophold på Norsminde Kro fra fredag til lørdag, hvor vi fik lækker mad og ikke mindst tid sammen uden at skulle tænke på børn, pligter og sygdom. Det var i hvert fald planen, selvom Tobias Teenager godt nok satte gang i nogle logistiske udfordringer for mig, da han ringede kl kvart over syv lørdag morgen.......

Udfordringen blev da løst, og hvorfor også sove en solbeskinnet lørdag væk, når nu naturen og stranden kaldte på os udenfor kroen?! Så efter en meget meget lækker morgenbuffet gik vi en dejlig tur langs vandet.

Jeg må lige nævne, at morgenbuffeten på kroen var i særklasse. Mums! Den var på ingen måde ordinær og der var masser af hjemmelavede specialiteter. Det er ellers tit her, at hoteller og kroer springer over, hvor gærdet er lavest. Men her var lækker mad både morgen og aften.

Henrik og jeg forsøger at komme afsted på sådanne små ophold 1-2 gange om året. Godt nok tror jeg, at alle parforhold vil have godt af sådan et lille pusterum, men vi er meget bevidste om, at det at have et sygt barn i familien kan slide et parforhold mere end normalt, så derfor forsøger vi at passe ekstra godt på os selv og hinanden.

1 kommentar:

  1. Wow et hamrende flot billede!! Får du slet ikke lyst til at scrappe det?
    Det lyder som en rigtig god idé med kroopholdet. Måske jeg skulle tale med manden om det :)

    SvarSlet