søndag den 26. august 2012

DMI og min bare r..!

Vi er netop kommet hjem fra en dejlig lille campingweekend. Det var bestemt ikke vejrets skyld, at den var dejlig....

I nat regnede det helt vildt og formiddagen regnede også næsten væk, men DMI lovede opklaring. Jeg ventede med længsel, da jeg drømte om en kanotur på en af søerne, der lå op til campingpladsen. Efter middag skulle der faktisk ikke komme regn, så om eftermiddagen, stod vi på legepladsen, og jeg tjekkede DMI, som så sådan ud:

Tørvejr så langt øjet rækker

Lovende nok, ikk?

Så kiggede jeg op på himlen, som så sådan ud:



Knap så lovende, vel?



Få minutter efter løb vi ind i et stort legehus, og det var et meget klogt træk.....

Ud gennem døren kan man se, at det står ned i tove...

Man behøver altså ikke engang falde overbord på en kano for at blive plaskvåd. Heldigvis er små børn ikke så krævende, hvad angår krav til vejret, så Silas havde helt sikkert en fantastisk weekend og kunne nok ikke have tænkt sig den ret meget bedre.

2 kommentarer:

  1. Jamen hvornår lærer du det..kom til Tversted :)
    Men du har ret...Silas ser ud til at hygge sig gevaldigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. For langt til Tversted, når det kun er for en weekend....

      Slet