søndag den 7. februar 2016

Wearing Darwin

For et par uger siden var jeg en tur i Nordjylland, hvor jeg mødtes med Laila og Tine. Jeg havde glædet mig til at kramme de tobenede, men ikke mindst Ninjas søn, Darwin.

Darwin
Tine var meget hooked på, at vi skulle hjem forbi hende i Hjallerup, for hun havde noget til mig, som hun havde glemt at tage med ned til Laila.

Tine havde en lille gave liggende til mig. I gaven var der et armbånd, som Tine havde fået lavet med Darwins hår i. Ja, så selvom Darwin jo bor hos Tine, så har jeg da også lidt af ham hos mig. I det daglige tænker jeg nu ikke så meget på, at Tine og jeg ejer Darwin i fællesskab. Jeg nyder bare opdateringerne og den gode udvikling.

Armbånd med hundehår

Tine er super god til at lade mig følge med i Darwins gøren og laden, og jeg nyder hendes mange opdateringer og videoer. Jeg nyder bestemt også godt af hendes mange input til min egen træning. Det er dejligt med noget sparring.

Laila og jeg også trænet lidt lydighed med vores unge hunde under Tines kyndige vejledning. Det var nogle rigtig hyggelige timer, inden jeg trillede de 300 km sydpå igen.

Darwin - nyvasket og forberedt til udstilling

Næste gang jeg ser Darwin er, når han skal udstilles i Fredericia. Jeg skal naturligvis op og "heppe". Det er bare så skønt at følge med i hvalpenes liv, selvom de er flyttet for et år siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar