fredag den 18. november 2016

Damer i "noget" tøj

Det er fredag, og har man så ikke lov til at være lidt træt - eller bare lidt smådøv?

Vi sidder alle tre i sofaen, og jeg hører Silas sige: Er der egentligt noget federe end damer i "vandtøj"?

Jeg sidder stille for mig selv og tænker undrende: Vandtøj?? Arhh han mener badedragt/bikini, mens jeg tænker: Hvor kom det spørgsmål lige fra?

Far svarer efter ultrakort betænkningstid på Silas´spørgsmål: Næhhh egentlig ikke!

Hvorefter jeg sidder og undrer mig endnu mere, mens jeg ser veldrejede kvinder i bikinier for mig og tænker "Jo jo, piger i badetøj kan da være meget pæne, men vel ikke som "ikke noget federe". Nu både overrasket over, hvor spørgsmålet kom fra, men også overrasket over Henriks spørgsmål. Troede jeg efter mere end 10 år sammen med ham, vidste lidt mere om, hvad han værdsætter.

Det er så her det går op for mig, at det som Silas spurgte om var: "Hedder det egentlig noget, hvis damer går i mandetøj??"

Er det korrekte svar så: "Næh egentlig ikke"? Eller er der et ord for det.

Og måske skulle jeg bare gå i seng.........?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar